lördag 27 mars 2010

Tjock & fet....


Nu är det inte roligt längre med denna övervikt jag ligger inne med...vågen står för f*n snart på lika mycket som när jag födde Nova, SUCK! Är snart inte ett par av mina gamla jeans eller byxor som går om rö*en längre...AHHHHHHHHHHHH vad jag blir arg och besviken på mig själv.
Jag ligger fortfarande över 70 och det är INTE okej efter 7 månader...där är till och med folk som undrar när nästa kommer...min mage vill INTE försvinna...kanske inte så konstigt heller med tanke på vad jag stoppar i mig varje dag....det är ett missbruk som jag sagt tidigare, jag kan helt enkelt inte ge f*n i det...jobbigt!
Orättvist att en del kan äta och äta utan att det syns på dom...en del är smala men påstår sig vara tjocka och det kokar jag ännu mer på, när man inte har tillstymmelse till mage men ändå säger det...f*n vad det gör mig arg...när man har storlek S eller 34-36 men ändå tittar sig i spegeln och utbrister - Jag är sååååååå tjock...Nej jag kan inte bara sitta här och vara patetisk och tycka synd om mig själv, jag måste göra någonting åt detta nu...innan vi åker till Thailand för så här jä*la tjock kan jag inte visa mig i bikini och det är ju inte direkt ett land där människorna är tjocka, tvärtemot asiater är väldigt små och smala... Är sur och irriterad idag...på allt och alla...inte min dag riktigt känner jag.
När ska jag bli lika fin och smal igen som jag en gång varit...förmodligen aldrig...fast jag tröstar mig med att det är ju inte på utsidan det sitter...mitt hjärta är också stort fast av kärlek och det ska så förbli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar