måndag 22 mars 2010

Det är kris...jag är slut...

Jag har fruktansvärd ångest efter ytterligare ett samtal idag, det samtalet slog mig som den fetaste käftsmällen jag någonsin fått...det gör så fruktansvärt ont...fick höra saker som man inte tror är sanna...Vad är det som håller på att hända? Detta är faktiskt värre än vi någonsin hade anat. Det är verkligen läge nu att dra igång direkt med akut hjälp!
Min älskade bror åker 2 veckor på semester till Florida så vem fan ska hjälpa mig under tiden? Jag är helt maktlös, jag klarar inte detta utan min stora starka och så duktiga storebror...Hel*ete också...Jag trodde verkligen det skulle bli bättre nu, men det kommer det inte att bli har jag förstått...bara värre...är det vi som är naiva eller bara jä*ligt dumma som tror på alla dessa TOMMA ord som kommer ut ur käften?! Känner mig för tillfället så dum så klockorna stannar som slök detta med hull och hår...F*N!!!! F*N!!!! F*N!!!!
Jaja nu ska jag ta tag i detta, med eller utan storebror men det måste göras och det är snabba ryck som gäller....finns inget att vänta på.
Jag sitter med en klump i magen och fjärilar som flyger rundor....jag funderar och planerar. Är gud evigt tacksam att jag har mina fina barn att ta till som tröst, TACK!
Känner mig som en vilsen mamma som försummar mina barn för tillfället, då jag inte är med mentalt längre...allt bara snurrar runt i skallen på mig och jag vet snart inte vad jag ska göra eller vad jag har gjort. Jag tror jag blir idiot snart...hur ska detta sluta?
I morgon kommer min älskade man hem och hjälper mig att ta hand om barnen så vi kan få något gjort här hemma, för just nu är jag inte sugen på någonting bara sjunka genom jorden och titta upp igen efter ett tag och hoppas att allt har löst sig till det bästa....

2 kommentarer:

  1. Hej snäckan!!!
    Sänder dig/er massor av tankar.. Du vet var jag finns om du behöver mig.
    Kramizar

    SvaraRadera