söndag 7 mars 2010

Betapet och högklackat....


Har faktiskt suttit en del vid datorn idag när Nova sovit...har åter tagit upp mitt spelande på Betapet...Det klassiska Alfapet som alla har spelat någon gång i sitt liv...
http://www.betapet.se/
...jag älskar detta spel där man får gnugga sina geniknölar och grubbla lite...Lägga ord...så bra som möjligt...så höga poäng som möjligt...så långa ord som möjligt...lära sig nya ord och möta andra smarta kottar online (betydligt brightare än mig) ... Var längesedan jag hade tiden till att sitta med detta underbart roliga spel...men idag gjorde jag det igen, kul jag har saknat det!
När jag spelade som mest så bildade jag ord så fort jag stängde mina ögonlock när jag la mig på kvällarna...helt sjukt då är man inne i sitt spelande.
Nellie och Julia har varit här hela dagen och lekt...Gått rundor i mina "klacka"skor och samtidigt lekt tjuv och polis...dom är för roliga...Blir nog INTE mycket jagande som polis i högklackat...hahahahaha...underbara barn var får dom all sin fantasi ifrån....
Slänga sig på soffan en stund och pusta ut mellan flyttkartongspackning det ska jag göra nu innan det är dags att röja igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar