tisdag 23 mars 2010

Mitt CV ger mig huvudbry....

Sitter och väntar på att Stig ska ringa så jag kan sätta mig i bilen och köra till Örkelljunga och hämta upp honom...Saknar honom fruktansvärt mycket just nu...jag behöver honom mycket just nu...är inte alls på något bra humör just nu...försöker vara glad utåt mot mina barn, vänner och alla jag träffar på...men innerst inne är jag fruktansvärt ledsen och förtvivlad.
Satt hela morgonen med min CV och fixade till det sista på den...fick spel då jag inte kunde skicka med den som den fil den sparats som....ÅHHHHHHH får spel på sådant skit!
Ringde Caroline i all panik då hon nämnt att man kan lägga över det på ett USB minne och formatera om det till någon annan typ av fil...Jaha hur f*n gör man då?
Satt och pillade lite till, men fick bara fler psykbryt...Malin min trogna vän jag provar ringa henne också...har snart andvänt alla mina livlinor..hahahaha...
Malin tipsade mig om att kopiera allt och lägga över det i Wordpad vilket jag gjorde...blev inte bättre för det...SUCK! Hur svårt kan det bli att lyckas få det som rätt fil?!
Efter mycket knep och knåp med detta CV hittade jag faktiskt lösningen...ÄNTLIGEN!!! Jag kunde ändra format själv till en fil som ansökan accepterade...TACK! Skam den som ger sig!
Nu får vi se om dom gillade mitt CV och ringer mig för en intervju...spännande.
Nova sover så gott, så nu ska jag sätta mig att äta något gott innan jag ska ut och asa i bilen igen och hämta min älskade man som kommer hem till mig/oss 1 vecka...Vi ska rensa källaren och packa ännu mer, snart är det dags....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar