torsdag 27 maj 2010

Mys i Floraparken med massor av barn!

Jazmine pausar med moster Caroline
Helen & Tintin blåser såpbubblor

Nellie, Hanna, Alexandra & Jazmine leker I förmiddags ville Helen och Tintin ha med oss ut på en promenad till Coop så vi begav oss ut i det fina vädret, efter Nova ätit middag (blev lite tidigare än vanligt)...Uppe på Coop hade dom lite utförsäljning så vi fyndade en del...en fin bok till Nova för 10:- och ett schampo även det för en tia...billigt och bra! Helen fyndade desto mer...ALLT kostade 10, 20 eller 25 kronor av det som fanns där...verkligen billigt!
Inne på Coop blev jag så akut kissig nödig så jag höll på att kissa i min byxa...jag betalade snabbt och sen drog jag in vagnen på toa och satte mig och kissade...rättsom det var föll en av burkarna med katrinplommon ner på golvet (jag hade satt påsen uppe i sufletten och en burk ramlade ur)och gick sönder...det var brunt klet på golv och även på ena väggen...OJDÅ! jag torkade upp så gott jag kunde sen gick jag ut...städerskan får ta resten. Bara inte personen som kommer in efter mig tror det är bajs och att någon bajsat på golvet...hahaha. Jag tror jag fick bort det mesta så det ska väl inte synas...annars får dom väl tro det är bajs och välja att gå in på toan eller inte...
När vi kom hem och hade handlat var det dags för lite vila..Nova somnade nästan direkt...jag fixade lite här sen kom mamma med blöjor hon så snällt varit och köpt och Caroline kom också inom med Jazmine och Alexandra som skulle vara hos moster i eftermiddag...
Eftersom det fortfarande var fint väder bestämde vi oss för att ta barnen och lite fika och möta upp Helen och Tintin i Floraparken.
Det var folk på lekplatsen när vi kom, men dom gick rättså snart så vi blev själva..Nellie, Hanna och Alexandra var i skogen och lekte och hade jätte kul medan vi andra satt på en filt på gräset och njöt av värmen och solen...Nova gungade för första gången idag och hon ÄLSKAR det verkligen..vilket tjut när jag satte fart på henne...hahaha...underbara lilla troll.
Efter någon timme var vi nöjda och beslutade oss för att gå hem.
Stig ringde hem och berättade att han kommer hem en snabbis och sover hemma över natten för att sen köra vidare till Holland i morgon..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar