lördag 15 maj 2010

Lite handlat och lite mys...så blev det idag!

Nova & Nellie har mys
En stor puss på dig lillasysterVår lördag bestod av att mormor kom in vid 13.30 och vi åkte alla flickor till Förmedlingscentralen i Tyringe där vi strosade runt lite och tittade på allt möjligt...fick inte med mig så mycket hem..men då blev plånboken glad 75:- så det blev en billig dag...billigare än det brukar bli...
Har bestämt mig för att jag ska INTE handla bara för att det ska så vara...vilket jag brukar vara fantastiskt duktig på...att slösa!
En fortsatt lugn eftermiddag med en lugn stund i soffan och lite spela på King.com...fastnar gärna där när jag får tid över.
Nellie och Julia fixade lite på hennes rum...skulle spela in en video dom skulle lägga ut på You Tube...fnitter och mycket stök på hennes rum.
När Julia gick hem satte vi oss ner i soffan och hade mys...vi dom 3 fina musketörerna...Nellie, Nova och mamma Helle...en mysig lördagskväll med Kiviks pärondryck och chips, till nytt avsnitt av Sommarkrysset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar