söndag 23 maj 2010

11 år idag...


Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag? Jo det är ingen vanlig dag för det är vår flickas 11 års dag...hurra, hurra, hurra....GRATTIS NELLIE!
Efter strosande på stan i över 20 graders värme på dagen...och bullbak framåt kvällen var vi helt slut i värmen...phu vilken dag det var igår..stress..stress..stress.
Nova var jätte ledsen och hade svårt att somna...kanske för jag var så stressad med allt jag skulle hinna med?!
Hon somnade först vid 21.30 för att sen vakna vid 02.30...jag gav henne lite välling men hon somnade inte om...vi satt vakna till 03.30 då somnade hon igen när jag klappat henne på huvudet och ryggen ett tag...hon brukar aldrig vakna så mitt i natten...
Nellie sover fortfarande, men nu ska vi förbereda en liten frukost bricka och ge henne paket...för idag är det hennes alldeles speciella dag...pingstdag...födelsedag...11 år sedan hon vår speciella flicka kom till oss.
Klockan 14.00 står gästerna här och ringer på dörren så det är städa och plocka undan som gäller nu!

2 kommentarer:

  1. Vi må hon leva
    Vi må hon leva
    Vi må hon leva uti hundrade år
    .....
    Grattis Nellie!!!
    Önskar Malin & Dan
    Adina & Oliwer
    Sune
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tusen tack...säger Nellie!
    Det har varit en underbar dag med MYCKET paket : )

    Kram till er i Vankiva

    SvaraRadera