söndag 31 januari 2010

En morgon med MER snö!

Free Orkut and My Space Good Morning Graphics Glitters
Orkut Myspace Good Morning Comments & Graphics

HANS blev den värdiga vinnaren av Robinson 2010...så skönt att han tog hem segern och snuvade den mitt framför ögonen på korkade, falska Jimmy...hahahahaha...blev precis som jag ville!
En mysig lördagskväll med mina 2 vackra töser...läsk, chips och lite uppskivad mango blev det som tilltugg framför tv:n.
Nova har upptäckt sina fötter så hon satt och pillade på dessa, lekte med sina leksaker, pratade med tv:n mest hela tiden och tränade att ligga på mage som hon blivit så duktig på...snart kryper hon väl iväg från filtarna och vi får jaga henne i hela huset....Hon har blivit väldigt stark i sina ben och vill börja stå upp i våra knä, stora duktiga flicka! Hon hade fullt upp med sina leksaker och fötter och allt annat när jag och Nellie tittade på tv och hade lite "tjejsnack" i soffan. Mys på allra högsta nivå denna kväll med tända ljus och varsin filt vi satt inbäddade i....nära varandra med en liten Nova som också var med på ett litet hörn.
Nellie har skaffat kille och vill gärna prata lite om honom, hon säger hon inte bryr sig speciellt mycket hur det går....men det märker jag att hon gör...hon är glad för Anton...glad att få prata om honom och med honom i telefon eller på msn...hon är stolt att hon har kille...jag ser det i hennes ögon! Min stora flicka vad var det som hände? Var tog tiden vägen?
Snön vräker ner IGEN....jag hör plogbilen någonstans....nu var det dags igen...jag vill ju inte ha mer snö. Är det all snö som kommer nu eftersom den har lyst med sin frånvaro dom sista 8 åren eller? Helt sjukt detta!
Nellie och Nova sover fortfarande, kunde inte somna om efter jag varit uppe på toaletten, är så skönt att få sin egen tid på morgonen innan det är full rulle på barnen...var och en på sitt sätt!
Ska ta en kopp te, en smörgås och läsa tidningen från igår hade jag tänkt innan det blir en dusch för att sen ut och gå med Nova i sin nya fina sittvagn tillsammans med Lis min fina, underbara vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar