fredag 29 januari 2010

Födelsedag !


...idag är det min dag...min födelsedag!
Tänker inte fira det på något speciellt sätt....inte idag...Stig är inte hemma som vanligt så vi har bestämt att vi två slår i hop våra födelsedagar längre fram och firar tillsammans i stället...Vi fyller 35 båda två i år....
Min dag (kväll) ska jag fira med min underbara bror och hans familj...dom har bjudit hem mig och töserna på middag eftersom vi ändå skulle sitta själva....Tack min underbara bror(och Git)! Inte nog med att jag fyller år för prinsessan blir hela 5 månader idag, stora flicka var tar tiden vägen?! Grattis till dig också!
Tittar ut genom fönstret och ser det snöar f*n ta mig igen...tar aldrig slut känns det som...stora, feta flingor dalar ner från himlen.....det brukar inte ligga snö på min födelsedag, men idag gör det...massor och mer är på gång, SUCK !
Ska hjälpa Nellie så hon kommer iväg till skolan nu, sen ska jag njuta lite av min födelsedag under dagen tillsammans med min sambo (innan han försvinner) och Nova!
Ha en underbar dag för det ska jag ha!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS gumman!
    Nu är du närmare 40 än 30 ;)
    Hoppas du har en kanon dag!
    Älskar dig gumman!
    Kram från oss i Vankiva!

    SvaraRadera
  2. Tackar, tackar....för att du påminner mig om detta...ÅNGEST !
    Stor kram

    SvaraRadera