torsdag 21 januari 2010

Silikonbröst eller hängbröst kan det kvitta?!


.....Kommer lätt att skaffa "sillisar" när jag fött alla barn vi ska ha och ammat klart den sista...då ska jag köpa mig nya fina, fasta bröst...jag har bestämt mig för det.....det får kosta vad det kostar för nya bröst ska jag ha....brösten blir sig inte lika efter 2 barn som hängt och gungat i dom och jag mår faktiskt lite halvdåligt av det...blivit värre nu efter Nova tycker jag, hur ska dom då se ut efter en tredje hängt där och sugit musten ur dom och kramat ur dom sista dropparna....?! Inga fina, runda, fasta C kupor längre iallafall, nej det är lite mer hängiga C kupor man snackar om nu om man jämför med innan....måste fixas. Dom blir liksom lite mer platta uppe (som en skidbacke) på....inte dom där runda alldeles perfekta bröst man hade förr (kanske en liten överdrift med perfekta bröst innan, men jag trivdes med dom). Andra människor får gärna gå med sina icke helt perfekta hängiga bröst om dom vill det, och det stör inte mig ett dugg hur andra ser ut. Jag kommer också få göra det till den dag jag anser mig ha råd med inplantat.....får se när det blir, men att det kommer bli så det är jag kraftigt överens med mig själv om. Spara får jag snällt göra, så förmodligen kommer det ta ett tag, kostar ju en hel del dessa jä*la pattar.
Fåfänga....ja må så vara men jag ska må bra så är det bara.
Nu är det bara vikten och lilla magen kvar jag ska kämpa med, sen kanske man kan börja må bra med sig själv igen....Pust! ÅNGEST det är vad jag har över min kropp just nu, jobbigt....men jag kämpar som sagt så den ska bli smalare och mitt gamla jag kommer tillbaka.
Mamma kom in en liten stund i kväll och peppade mig i min lilla bitterfit*a dag, (psykosen har släppt en hel del som tur är).....då pappa var på möte, hade mys med lite bullar och te till "halvåtta hos mig" på tv, älskar det programmet!
Älskar min underbart snälla mamma och pappa som gör allt för mig och min bror, vad hade man gjort utan dom?! Vill inte ens tänka tanken den dagen mina föräldrar inte finns kvar hos oss längre.....hoppas verkligen det kommer dröja länge innan den dagen kommer....men den dagen ska komma och jag vill bara slå bort den tanken...Gör mig illamående....hoppas man har tur att få ha dom i livet som min farmor som fick leva till hon blev 95 år, denna starka, tuffa, genom snälla kvinna jag saknar dig så!
Filmtajm i sängen är det dags för nu innan John Blund kommer för att hämta oss alla 3 till drömmarnas land....så jag kan somna för att vakna till en bättre dag i morgon.
Godnatt mina fina vänner är så glad jag har er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar