fredag 16 april 2010

Slutet är här...


...så denna dagen blir en det en jobbig dag...det är avslutning med jobbet i Malmö i kväll..Hela morgonen har gått åt att planera vad man ska packa ner åt mig själv och åt barnen som ska sova hos Caroline i natt...det är gåstol, vagn, mat, välling, blöjor och f*n och hans moster som ska med...ojoj vad man ska ha med sig saker för en natt...Klockan 14.42 går tåget söder över ner till Malmö för att checka in på Elite hotell och sen ha fin middag och en trevlig teater ihop med mina fina jobbarkompisar...Ja detta är slutet på något som var så bra...och hur blir det sen då? Hoppas framtiden leder mig in till ett nytt fint jobb med lika fina jobbarkompisar som jag nu förlorat...Det kommer att bli bra det vet jag, det är bara så jobbigt eftersom det är idag vi sätter punkt för gott och för denna tiden vi fått tillsammans...dessa åren vi haft i hop...SUCK, det känns verkligen i hjärtat. Det är dags att leta upp nyckeln till tryggheten som jag har haft på mitt jobb, en ny trygghet och framgång med nya lika fina människor och ett lika bra jobb...spännande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar