onsdag 14 april 2010

Pysseldag med promenad!

Vår solstråle som älskar att bada....
Spännande med vatten...
Underbara morgnar man vaknar upp till...solen står rätt i ansiktet på en på en klarblå himmel när man drar upp rullgardinen...LJUVLIGT!
Fixa och trixa lite med tvättbergen som jag har här hemma, ja ni läste rätt...det är precis det vi har...jag förstår inte var all tvätt kommer ifrån...man gör ju inget annat än tvättar och tvättar känns det som...dammsuga och plocka undan är tanken denna förmiddag även ska gå till..jag ska packa lite till och sen ut på en super promenad...
När Nellie kommer hem ska vi ta hennes rum och packa ner allt som går. Nu är det nära...det ska bli så skönt.
Jag börjar må bra igen...det är skönt...jag har rensat i mitt liv...kastat bort det som tar energi och ser framåt nu mot en vår och sommar med mycket värme och underbara dagar.
Nova badade igår kväll och hon sitter själv i baljan nu...såååå kul hon tycker det är att få plaska runt själv...underbara barn! Tänk vad tiden går, hon är snart 8 månader jag kan inte förstå var tiden tog vägen...dagarna rullar på så fort så man hinner inte blinka innan det är ny dag eller ny vecka eller ny månad...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar