fredag 12 februari 2010

Trodde vi var överrens....

...men det var vi visst inte för OJ vad det snöar igen....Jag trodde jag hade en deal med vädergudarna att det INTE skulle komma mer snö nu utan att våren var på väg....men ack nej dom svek mig (igen)...tack för det..tusen tack!
Jag pallar verkligen inte mer snö nu, och jag menar det...PALLAR INTE MER!
Sitter här och äter godis...eller rättare sagt svullar är nog mer det rätta ordet...Jag mår så illa...jag vill spy....jag har ångest....känner mig tjock...Mmmmm det är priset man får betala när man INTE kan behärska sig...F*n det känns som jag snart är tillbaka i mitt missbruk och har tappat fotfästet igen...Som jag sagt tidigare det går bra några veckor sedan är man tillbaka i skiten igen....
Dricker det ena glaset Cola efter det andra....blir bara mer törstig....men häller ändå upp ytterligare ett glas till...Varför?
Vill varken se mer av snön....äta mer godis eller dricka mer läsk så jag klär av mig och går upp på ovanvåningen och sätter på en schysst dvd film i min sköna säng istället så tar vi nya tag i morgon för nu blev jag helt plötsligt så jä*la negativ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar