fredag 12 februari 2010

Saknaden av min man....


Jag kokar när det inte går som jag vill med min blogg....Åhhh...tänkte ju göra om den lite och "piffa" till den...inte helt lätt alltid och mycket står på engelska så man förstår ju inte alltid alla ord eller meningar...Var man ska sätta in olika koder och länkar....Det är tur man har ett lexikon på datorn så man kan söka på de ord som man inte kan klura ut själv....Man får ju inte vara dum! Jag gör så gott jag kan och sitter med det när Nova sover så man kan koncentrera sig ordentligt...
Saknade min man i sängen i natt och det kändes som han aldrig kom hem...vid 05.30 hörde jag dörrhandtaget till ytterdörren så det blev visst en sen kväll med Johan, såg även ett kvitto från Q-bar som låg på köksbänken nu i morse så någon öl hade det druckits även där...trodde inte ens dom hade öppet på torsdagar...Jaja inte jag som ligger med "hangover" idag...Hahahaha...
Känner mig så ensam, är själv för mycket....Han är borta alldeles för mycket! Snart dags för mig att gå ut och svira med mina underbara väninnor....ha en riktig tjejkväll med mycket dricka, god mat och dans...Ja det får vi nog ordna...SNART!!!!
Märket i Novas panna är nästan helt borta så min ångest har släppt betydligt, nästan helt nu...
Ska klä på oss och sen hämta Nellie på skolan 12.15 så får vi se vad denna dagen har att ge oss för spännande äventyr....
En klar och fin dag som ger mig fullt av energi...jag vill gå ut och det ska vi...Nellie ville åka pulka så vi får väl packa på oss kläder och hitta en bra pulka backe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar