torsdag 11 februari 2010

Mitt hjärta har gått i kras...förlåt....



....det har hänt det som ABSOLUT inte får hända....
Nova har ramlat ner på golvet från vår säng, det är mitt fel....Åhhh vad jag mår dåligt...vilken ångest....
Hade ammat henne och la henne vid sidan om mig och trodde inte det var så nära kanten, hon låg på täcket och rullade ner med huvudet först i golvet...PANG sa det och hon började gallskrika....F*N mitt hjärta det krossades direkt....jag blev helt darrig i kroppen och Stig vaknade med ett ryck!
Så värdelös jag känner mig, det är ju detta som inte får hända...ändå hände det...
Efter tröst och napp i munnen, ny blöja och en gråtande ångestfylld mamma var hon som vanligt igen med ett rött märke i pannan som körde rundor i köket med sin gåstol....Förlåt min älskade prinsessa din mamma kommer ha FETT med ångest för detta!

4 kommentarer:

  1. Hej gummna!
    Det är sånt som inte får hända, som inte ska hända ..... Men lyssna nu... DET HÄNDER ALLTID OCH DET HÄNDER ALLA!!!!!!!
    Jag kan lova dig att Nova inte kommer ihåg det när hon far rundor i gåstolen så släpp det vännen! Hon älskar sin underbara mamma och kommer alltid att göra det =)
    Ha en underbar dag
    Puss o Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Ångesten har lagt sig lite....men bara lite... Vi har en glad, pigg och lika pratglad flicka som vi brukar och det känns bra...
    Tack för stöttning....
    Stor kram till er i Vankiva

    SvaraRadera
  3. Natalie har också ramlat av sängen en gång.. jag förstår hur du mår... jag kommer aldrig glömma det.. tur att Natalie och Nova redan glömt för längesen... Stor kram på dig fina mamman! KRAM

    SvaraRadera
  4. Mmmmm jag vet att hon glömt det redan, jag får trösta mig med det...
    Stor kram tillbaka du fina mamma ; )

    SvaraRadera