måndag 22 februari 2010

Ont i min stackars kropp....

Sportlovet inleds med mera snö idag Måndagmorgon....Detta är inte sant, ska det aldrig ta slut?Igår var det mest en slappedag då jag hade träningsvärk i hela kroppen + fick gå ut och göra ett nytt pass i snön...Fy f*n vad ont i min kropp jag har....
Nellie och jag låg mest och tittade på tv till tidig eftermiddag, då Nellie blev rastlös och ringde kusin Hannes som kom in en runda och lekte hela eftermiddagen. Mamma kom in en runda och hälsade på, barnen var mest ute i snön och skottade, åkte pulka och busade i snön.
När klockan var 18.30 och jag hade utfodrat Nellie och Hannes kom resten av familjen Dahlberg/Jönsson som hade varit med Wiktor på fotbollsträning...då var dom hungriga så det blev en familjepizza...Barnen som redan fått mat ville ändå ha pizza, herregud vad dom äter i den åldern...
Efter vi vinkat hejdå till storebror med familj tittade vi lite på tv i soffan men beslutade oss snabbt för att krypa i säng till en bra film.
Jag var super trött och somnade fort...Nellie tittade klart på filmen vi satt på och släckte sen tv och dvd för att somna hon också hos sin mamma i vårt sovrum....MYSIGT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar