onsdag 10 februari 2010

Dagis besök....


Låter kanske inte klokt men jag har varit på förskolan Lilla Björn och hälsat på med Nova idag...hon är 6 månader och besöker redan dagis tänker ni....ja det har jag faktiskt gjort för min egen skull...för att se vilken personal där är och hur det kommer se ut den dagen jag ska mot min vilja lämna detta lilla barn i andras händer. Vända ryggen åt mitt barn och försvinna flera timmar för att jobba...Ångest...trodde inte man kunde ha det när man redan haft ett barn på dagis och gått igenom denna procedur en gång innan. Men det var fel, för jag kommer må LIKA dåligt denna gången också, jag har förstått det nu...Fast med underbar personal som där var och spralliga underbara små barn så kändes det bra när jag stängde dörren bakom mig och satte mig i bilen och körde hem igen.
En trött Nova somnade direkt när vi kom hem eftersom natten varit lite si sådär...
Varit vaken 3 gånger under natten och sovit väldigt oroligt, så nu ska även en trött mamma med ångest ta sin filt och krypa upp i soffan för att vila sina trötta små ögon som inte heller fått så mycket sömn denna natt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar