fredag 26 februari 2010

Lugn kväll med skön tystnad....

Gårdagen var lugn...när Philippa blivit hämtad av Jenny och Nellie åkt iväg med sina kusiner till skridskobanan där dom mötte upp Michell kom mamma och vi gick upp på stan...Mamma handlade kläder till både Nova och Nellie + ett par nya jeans till mig! Tusen tack snälla älskade mamma...
På eftermiddagen när barnen blivit hämtade på skridskohallen av Stig och blivit vidare slussade till Stoby där Nellie skulle sova över hos sina kusiner, så körde vi till Coop och handlade framåt kvällen...Goda revben med potatissallad skulle vi unna oss, det var gott! Mums!
Jag låg i soffan och njöt av tystnaden när Nova också kommit till ro, det var så tyst...så skönt för öronen...jag somnade till...Har varit livat glatt i huset i 2 dygn med kompisar som sprungit här ut och in, så jag var väl trött av allt stojjande som varit...Älskar tystnaden när själen behöver den...och det gjorde den nu det kände jag...
Sovit väldigt oroligt hela natten, vet inte varför?! Tror det har med jobbet att göra...det jobb jag inte har kvar...tyvärr!
Ska ställa mig i duschen och även göra klar lillprinsessan för att sen plocka upp Virre och åka till Kristianstad och titta på skor till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar