lördag 19 juni 2010

Jag hinner inte allt jag vill göra....

Nova prov sitter sin potta
En cool flicka med solglasögon En del dagar händer det så mycket att man inte hinner med hälften av det man ska/vill göra....igår och i förrgår hade jag fullt upp med massor av projekt...
Nellie var ute hos Wiktor och Hannes i Stoby och lekte i stort sett hela dagen. Jag var med Nova hos tandsköterskan som tog en liten titt i hennes mun...på hennes enda lilla tand och på tand nummer 2 som är på väg! Allt såg bra ut och vi ska bli kallade när hon är 3 igen...
Caroline är äntligen hemma hos oss igen, vi hämtade henne i torsdagskväll på stationen...hon gick av tåget med en grön fin klänning som passade hennes brunbrända kropp så fint...hon hade presenter med sig hem till oss alla...jag och Nellie fick jätte fina flipflop med märket "GAP" , Nova fick en jätte fin haklapp med en apa och 4 fina skedar, till Stig hade hon hittat en häftig flasköppnare med en fånge som klättrar ner för en stege, passande till honom tyckte hon...hahahahah....den var från Alcatraz som dom åkte ut och besökte, häftigt!...en super trevlig resa hade dom haft, med kanonväder hela tiden. VÄLKOMMEN HEM MIN FINA BÄSTIS!
Mamma, jag och Nellie var på stan en runda i torsdags och tittade lite på rea...hittade en fin vit solklänning till Nova med Hello Kitty på H&M för 50 kronor och ett par vita byxor på Lindex för 50 kronor...jag väntar till dom börjar rea ut ännu mer...mormor gav Nellie en ny BH, en svart jätte fin...skrämmande så stor vår flicka har blivit, hon börjar få stora bröst och bli en stor flicka...jobbigt...men det är så det är!
Nellie provade solglasögon på Nova men hon ville dra av sig dom hela tiden, så hennes mamma beslutade att inte köpa några för dom skulle vi vara av med innan vi hunnit lämna torget i Hässleholm...Ikväll är vi bjudna på grillning hos min bror med familj...Ian ska sova hos oss i natt för Virre och Johan ska på bröllop i Kristianstad...vilken lycka!
Själv ska jag städa, städa, städa idag...här är såååå smutsigt så jag knappt vet var jag ska börja...Puh! Tvätten väntar och handling står på schemat...
Vi har monterat på cykelsadeln på cykeln och var igår och köpte en liten cykelhjälm till Nova, så när premiärturen blir vet jag inte?! Kanske idag om jag får tid över....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar