torsdag 1 juli 2010

Värmen...jag älskar den!

Orkar knappt blogga när det är så här varmt...har inte ett dugg lust att sitta vid datorn nu när det är så här ljuvligt väder...men ett litet kort inlägg får jag väl skriva och uppdatera mina kära läsare.
Har varit och badat nästan varje dag...det har varit både "Frillan" i Vinslöv och det har varit stranden i Åhus...riktigt skönt har det varit!
Nu börjar man bygga upp sin bränna på kroppen, så man får ju hoppas på att man får behålla den och det fina varma vädret.
Jag har det lite jobbigt med att sitta på stranden med min lite lagom goa och runda mage efter graviditeten..den magen som är väldigt svår att bli av med denna gången...
Dagarna springer iväg, här har varit fullt upp hela veckan med kompisar som sover över och allt annat man ska fixas...som sagt man är ju inte sysslolös på dagarna när det är sommarlov.
Min käre bror har vunnit en Emmaljunga Scooter vagn svart och grå som jag var ute och tittade på igår, vi har ju nästan precis köpt tre hjulingen (i januari...började köra med den i mars), men jag gillade Emmaljungavagnen mer...så jag köpte den för en billigare peng och ska lägga ut den andra på blocket...Nova satt mycket bekvämare och bättre i Emmaljunga vagnen så det får bli så...struntar i om jag går i förlust på vår tre hjuling?!...nu fick jag ju deras vagn billigare än om jag skulle köpt den i affär så det blir nog bra oavsett vad jag får för den gamla.
Idag är det lite mulet men det känns faktiskt skönt...en dag att vila lite på från solen...och med tanke på att det ska bli superväder i helgen så...ÅHUS here we come!
Idag ska jag faktiskt upp på stan en runda och kolla läget lite, mest för tiden ska gå...har inte varit där uppe på länge...perfekt väder för att gå där en runda! Lovade Caroline att vänta på henne tills hon kommer hem från jobbet vid 13 tiden...
Nu är det dusch och städning på schemat...sen ska jag fotografera vagnen och lägga ut den på blocket så jag kanske kan få en liten peng för den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar