måndag 5 juli 2010

Ja det är sant...jag är tillbaka igen....

Nellie & Julia njuter i värmen
Malin badar med Adina & oliwer
Nova njuter i vattnetJAPP det är lika bra att erkänna som det är...jag är tillbaka på FACEBOOK efter 2 år och ca 3 månader...det var den 18 April 2008 som jag lade ner den...och nu har jag åter öppnat upp den. Motivering?...för nyfiken?! för ensam?! ja det kan nog radas upp fler saker...nu är jag i allafall där igen och det är MÅNGA som tycker det är kul att ha mig tillbaka...så var det med den saken!
Idag har vi haft en underbar dag hemma hos familjen Hedman/Glader...det har badats och det har busats med barnen...vi badade alla utom Danne för han är en mes...hahahaha.
Så varmt och gott i vattnet...26 grader mätte Malin upp det till, kan det bli bättre? Nova badade först i den lilla bassängen men ville i till mig i den stora så det fick hon också prova på...Adina och oliwer hade igår kväll fattat att dom bottnade i den större bassängen om dom gick i den, så dom 2 trollungarna sprang hej vilt omkring och badade...
Nellie och Julia tyckte livet var underbart...dom låg och glassade på Malins luftmadrass och sen lekte dom tagen och allt annat i vattnet.
Det vankades Malins goda "curryfärs" med pasta innan vi körde hemåt igen vid 17 tiden, då var vi alla glada och nöjda och trötta för dagen...
När vi kom hem startade jag upp en egen facebookprofil till Nellie och sen öppnade jag upp min gamla igen...hahaha det är helt sjukt att alla gamla kommentarer, alla vänner, all min status jag skrivit stod kvar...det var precis som tiden stått still...lite läskigt faktiskt! April 2008 var sist jag var där inne...och nu är jag tillbaka igen!
En lugn kväll med lite kortspel inne hos Caroline...hon kammade hem båda segrarna...typiskt!
Alexandra sover över hos Nellie inatt och jag ska också lägga mig nu efter en kväll med mina vänner på facebook som välkomnat mig tillbaka igen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar