söndag 4 juli 2010

Du betyder så mycket...

Malin tack för att DU finns...jag var bara tvungen att skriva det...
Att en människa kan analysera och diskutera som DU gör det är så fantastiskt...
Jag är så tacksam att just DU kommit in i mitt liv och blivit en av mina finaste vänner!
Vi umgås långt i från varje dag...vi pratar inte jätte ofta i telefon...men DU finns där ALLTID och jag vet att DU tänker ofta på mig och min familj!
TUSEN TACK för din support och att DU tar dig tiden att lyssna...att du bryr dig...att du hjälper mig med diverse saker som kommer upp som små eller kanske rentav stora hinder i livet...
Vet du vad? DU är väldigt, väldigt UNIK och det ska du ta till vara på...det värmde i mitt hjärta när du ringde mig i kväll...TACK MIN FINA VÄN!

JAG ÄLSKAR DIG MASSOR!

1 kommentar:

  1. Tack älskade gumman!!!!! <3
    Blir ju alldeles rörd!
    Klart jag finns här... det är lika skönt för mig att veta att jag har dig! Så känsla är ömsesidig =)
    Kram o puss älskade vän!!!

    SvaraRadera