söndag 4 juli 2010

Ytterligare en baddag....

Git & Nova badar & Wiktor tittar på...Luhrsjön var destinationen idag...det var såååå mycket folk där...hela stranden var packad med folk...det är inte konstigt med tanke på vilken värme det är och så varmt det är i vattnet.
Vi mötte upp Git, Wiktor och Hannes på badet...sen strömmade det till fler som vi kände och till slut satt vi en hel hop och traggade under tiden våra barn badade.
Nova älskar vattnet...hon var i och badade en bra stund med Git.
Det är så svårt nu när hon är så liten...med att skydda henne från solen, men vi har fått låna en heltäckande baddräkt av Oliwer eftersom Malin inte hittade Adinas...den är röd och svart och det är Spiderman på den...men det gör ingenting det fungerar för en flicka också...hon är så fin i den.
Jag lade märke till att Novas armar blev röda eftersom ärmarna på baddräkten inte går ända ner så jag fuskade faktiskt och smorde hennes armar och ben med faktor 30 fast man inte ska smörja innan dom är 1 år fyllda...bättre det än att bränna sönder huden, för fy farao vad solen den tar nu...
När vi kom hem så gjorde jag lite mat sen var det duschen som gällde för oss alla 3...
Nellie fixade till sig för att cykla iväg på bio med Julia...dom skulle titta på Eclipse...den senaste filmen från Twilight filmerna...spännande!
Jag och Nova ska bara mysa lite i soffan till tv:n i kväll för jag är helt slut efter en hel dags solande...pust!

En slagen hjältinna som har badat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar