lördag 10 juli 2010

34 grader & tokvarmt...

Alexandra blir nedgrävd i sanden
Ken poserar
Caroline & Therese på stranden....
Jag vet inte om man blivit sönder stekt eller sönder kokt i solen idag....*la vilken värme det kommit till skåne..hahahahha...äntligen!
Vi packade in oss i bilen och körde till Yngsjö i morse, fanns liksom inte mer att göra när man visste det skulle bli värsta värmen...
Det blåste alldeles lagom på stranden, så där så man liksom inte märker av när solen tar alldeles för mycket...vi var lagom sönder brända när vi körde hem, fy fasen säger jag bara...man såg tydligt var bikinin hade suttit...hahaha...
34 grader stod det på i bilen...det är inte klokt alltså, men jag älskar värmen så för mig är det lugnt...så länge man har tillgång till vatten så känns det helt okej!
Nova är mycket bättre...ingen feber längre...skönt!
Hon har suttit så fint i sin vagn i dag på stranden, lekt...ätit...sovit...du duktiga lilla flicka...mamma älskar dig så vårt fina barn...
Nellie vår andra lilla fis badade mest hela dagen, som vanligt ser man knappt röken av barnen för dom dyker i när man kommer och går upp precis i sista minut innan hemfärd...underbart!
Caroline och Therese dom 2 brunaste (eller svartaste) pepparkakorna på stranden pressade för att se vem som blir brunast i sommar...
Där ligger man i lä när man snackar bränna....hahaaah, vi andra blir liksom "normalt" bruna men den familjen är ju inte som alla andra...*la tattare....hahahahaha
En underbart skön dusch när vi kom hem och sen blev det visst döläge på soffan...det är sååå varmt att jag inte orkar göra något...pust!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar