fredag 26 november 2010

OJ vad mycket det var att göra idag.....


I dag är det en hektisk dag....vet inte hur jag ska hinna allt, men det får jag göra på något sätt!
Jag ska lämna Nova på dagis klockan 09.00, köra och handla ingredienser till Nellie klassbak, sen ska jag baka dubbel sats av muffins...blåbärs muffins och choklad muffins är beställt...
Klockan 12.00 ska jag hämta Nellie och Hanna på skolan....sen ska Nellie klippa sig klockan 14.30 och innan dess ska jag hunnit hämta Nova på dagis igen...
När Nellie har klippt sig ska vi snabbt hem och fixa till oss, för att sen köra med Nova till Stoby till min bror och Git...bilen kör sen vidare mot Malmös arena och Idol!
Stig hämtar upp Nova i Stoby när han kommer hem från jobbet, sen åker dom hem och myser och väntar på oss...(fast vi blir nog rättså sena, så Nova sover för längesedan).
Det ska bli en mycket trevlig kväll med trevligt sällskap av Caroline och Michell...detta har Nellie sett fram emot.
Återkommer med ett nytt inlägg när vi varit på Idol! Ha en trevlig fredags kväll för det ska vi ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar