fredag 12 november 2010

Barn nummer 3 du är så välkommen i slutet på Maj!

Idag släppte jag bomben...att vi ska ha en liten bebis till...i slutet av Maj...UL sa idag BF skulle bli 30/5 2011 får se om det blir på Nellies dag 23 maj eller Carolines dag 31/5....hahahah jag är så glad! Det komiska i allt är att denna bebisen och Nellie hade datum 1/6 båda 2, Nellie fick jag 10 dagar för tidigt och UL flyttade bak denna bebisen 2 dagar...
Jag fick beskedet att jag var gravid nere i Thailand, jag spydde och mådde skit mest resten av resan (2½ veckor) inte roligt alls...jag har mått lika illa med denna bebisen som med dom andra 2...fy vad jobbigt och tråkigt det är, men nu har det vänt....äntligen!
Idag var jag på UL på CSK eftersom jag är fyllda 35 och då gör dom tidigare UL på grund av Down syndrom och 2 andra syndrom (?)..allt såg bra ut...mina värden och prover visade bra så det kändes jätte skönt att höra...det var en livlig liten krabat som var lik både Nellie och Nova som dom sett ut på sina ultraljudsbilder...samma lilla uppåt näsa...häftigt att man ser det redan där.
Könet fick vi inte reda på idag, eftersom det var för tidigt att se...får vänta på det andra UL i vecka 18, spännande!
Nova hinner inte ens fylla 2 år, så det är tufft...men vi skulle ha tätt det hade vi ju bestämt, sen att det "råkade" bli så här tätt hade jag inte riktigt planerat!
Livet är så underbart....jag njuter av varje sekund jag får dela det med dom jag älskar allra högst på jorden...


2 kommentarer: