lördag 20 november 2010

Då var det dags igen....

med feber, förkylning och snorig liten Nova näsa...när ska detta ta slut? Känns som det ALDRIG gör det, suck!
Dagis ringde efter middag igår igen och det var åter dags att hämta en liten, liten flicka med snoret hängandes vid knäskålarna...söta lilla prinsessan, ögonen så febriga och tempen var tagen på dagis...38,5 jaha då var det dags igen...med ny alvedon och nya tag så ska jag hoppas kunna göra min lilla dotter frisk snart igen!
Jag har slarvat bort min sladd till mobilen som man lägger över bilder till datorn med...åhhh jag som alltid varit så försiktig med var jag lägger den, därför kan jag inte lägga in bilder från telefonen på bloggen, vilket är jätte tråkigt....måste ut på ny jakt och se om jag hittar den, för den ska ju finnas här någonstans...jag vet att jag hade med den hem från resan men var den sen tagit vägen det är den stora frågan?!?!
Ikväll hade jag tänkt göra en stor skål med marängsviss som vi ska smaska på när vi tittar på Så mycket bättre på tv 4, vilket bra program så det passar utmärkt med gottis till det...mmmm vad gott det ska bli! Men det stora problemet är att jag glömde köpa bananer när jag var och handlade, så antingen får jag köra utan bananer (vilket inte alls är lika gott) eller så får jag snällt sätta mig på cykeln och köra och handla bananer....suck!
Har man inte jobb så skaffar man sig lätt det...
Trevlig lördags kväll till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar