söndag 8 augusti 2010

Hela huset fullt med folk...


Oj oj oj...har haft huset fullt av barn i natt, det är jätte kul fast man blir väldigt trött i sitt huvud när dom bråkar, tjatar, skvallrar och skriker...pust!
1...2...3 djupa andetag så är man i form igen...har haft ett långt skönt samtal med min finaste Lis idag...jag älskar dig av hela mitt hjärta du fina vän! Tack för du finns och att jag kan bolla allt med dig...att du orkar lyssna och finns där för mig!
I går var här som sagt hela huset fullt av stimmiga barn...dom lite större barnen som Nellie, Ida, Hanna, Nicke och Michell satt inne i Nellies garderob och hade mys...det var riktigt tonårs snack och vi vuxna fick INTE komma in...åhhh det är så kul att dom har roligt tillsammans! Alexandra och Ian var ute och lekte en stund sen kom dom in...sen gick dom ut...sen kom dom in, ja pust och stånk och stön det är som det är med dessa barn...
Therese lånade vårt badkar och njöt i fulla drag...trött efter allt med Jazmine, vilket jag förstår..Baztian rymde...utan att vi visste det...barnen på gården kom upp med en blöt och smutsig liten kille...tosiga katt...han försöker smita om han får chansen.
Det gräddades pannkakor till allihopa och sen blev det även lite Skip-bo spelande till godis och läsk...en jätte trevlig lördag med mycket mysiga och underbara människor runt omkring mig!
Jag stupade i säng vid 23.30...då tittade jag nog mer eller mindre i kors och det nästan ringde i mina öron av allt stimmande som varit under kvällen...men strunt i det för jag hade en super trevlig dag/kväll med mina fina vänner.
Eftersom Caroline och Michell varit i Stockholm 1 vecka hos Ken så har jag även varit hundvakt till Chicka som blev sååå glad när matte kom hem igen!
Nu sitter jag här och har skickat hem alla barn som sovit över...det blev helt plötsligt så tyst...Nova sover...Nellie sitter i sin garderob med Ida och Hanna...Stig kom precis innanför dörren och jag är HELT SLUT känner jag...

FINNS DET HJÄRTERUM SÅ FINNS DET STJÄRTERUM!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar