lördag 28 maj 2011

Tråk lördag!

Nova leker med Baztian
Viggo sover gott i vagnen
Idag är jag själv hemma med barnen(Nova och Viggo), det tycker jag är fruktansvärt tråkigt...inget roligt väder heller, så det har blivit en liten runda med vagnen till Coop bara precis för att vi skulle komma ut och andas lite nytt syre i våra lungor!
Det är den årliga Cruisingen i Hässleholm, så det kör "raggarbilar" i hela stan, det är inget trevligt väder för dom, men det struntar dom i...bara dom får köra runt och visa upp sina bilar + supa så är dom lyckliga...Hahahaha herregud säger jag bara!
I går var Nellie med Hanna, Fredrik, Anna, Filemon, Wille & Linus i sin klass först på badhuset, sen stack dom vidare till Infinity och beställde mat, efter det hade dom handlat lite godis på Hemmakväll innan dom gick vidare till bion där dom tittade på "Baksmällan 2". (Johanna och Ralle hade koll på dom både på Infinity och på väg till bion)
När bion var slut hämtade Ralle upp dom och sen sov dom hemma hos Filemon (alla utom Anna & Linus)...det hade varit fullt pådrag till klockan 02.30 då dom äntligen gått i deck...idag har dom badat i Johannas pappas pool på P2 området innan dom fick skjuts hem!
Nellie var glad när hon kom hem, hon och Hanna traggade i mun på varandra och även Johanna kom in och satte sig ett tag och pratade hon också, trevligt för det är såååå längesedan vi 2 pratade med varandra....
Nu har jag och Nova ätit lite kvällsmat, Viggo sover och Nellie smet lika fort hon kom hem...hon skulle följa med Hanna, Ida och Annika hem till Roger och sova med dom där...så det blir ingen storasyster hemma i natt heller, tråkigt!
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 19.30 så Nova kan krypa ner i sängen och jag kan få lite egentid i soffan med litet glas läsk och liten skål godis innan det är dags även för mig att sluta mina blå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar