onsdag 4 maj 2011

Jag är redo....

Nu är han i rätt position, vår lilleman...han ligger med huvudet neråt nu, MEN har fortfarande inte fixerat sig! Det har inte flickorna heller gjort förren jag typ kommit in på förlossningen, så barnmorskan trodde det skulle bli likadant denna gången!
Jag vill BARA föda barn nu, jag är faktiskt uppriktigt sagt så trött på denna mage och dessa foglossningar så jag snart går av på mitten...jag har nog aldrig varit så redo att föda barn som jag är nu! Snälla, snälla lilla bebis kom ut till oss nu, vi väntar otåligt allihopa! Det gör absolut ingenting att du kommer lite, lite tidigare...(bara inte på Nellies födelsedag 23/5)
Vi beställde syskonvagn för snart 3 veckor sedan på Babyproffsen i Kristianstad, dom sa den skulle komma om ca 1 vecka men det har gått 3 veckor på måndag...kanske dags att efterlysa den?!?! Det har i allafall inte kommit något SMS som lovat när den kom till butiken, så jag får nog ringa och höra var den tar vägen!!!!
Tänk om den inte hinner komma i tid?! Hahahahaha, ja då står vi här så grannt!
I morgon ska jag jobba...näst sista dagen på väldigt länge....fredag är allra sista dagen för denna gången, jag säger tack och hej och går hem och njuter av dom sista veckorna innan det är dags...det kommer gå fort nu(hoppas jag...)
Jag tänkte packa BB väskan nu också så man är klar när det är dags...ska gå på stan en dag och faktiskt handla några fina kläder till vår lilla skatt...det ska inhandlas lite annat så som amningskupor, amningsnapp, napp till bebis, snuttefilt...ja där är en del att fixa innan jag är nöjd!
Nu ska jag slänga mig på soffan och titta lite på tv innan sängen kallar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar