lördag 7 maj 2011

Vårmarknad!

Vilken underbar dag det varit idag, det har varit glada barn och en glad mamma som tillsammans med Caroline, Helen och Tintin gjorde vårmarknaden ihop!
Dom ska ha disco på torget till klockan 01.00 i natt så det är fullt ös med Partyfabriken på plats...säkert trevligt för dom som vill sitta där och lyssna på musik och dricka god öl! Underbart väder gör det ju inte svårt att sätta sig där...
När vi kom hem från stan blev jag trött och stupade i soffan platt som en pannkaka kändes det som...Stig är inte hemma ikväll,så jag och flickorna fastnade på en film på tv som vi hade mys till. Jag har börjat packa BB väskan så smått, handlat lite olika saker som ska med, så nu är det inte mycket mer än mina egna kläder som ska packas ner....sen är jag SÅ redo att åka in och föda barn...hoppas, hoppas verkligen det kan bli tidigare än beräknat för nu är jag sjukt trött på denna gigantiska mage, min hårda mage när jag ska på toaletten, foglossningarna, nästäppan, svullna händer och trötta fötter! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!
Lite kvällsmat i våra magar sen är det Hemmakväll godis och mys som gäller innan vi knyter oss denna lördag! (det blir tidigt för jag är slaktad känns det som)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar