måndag 23 maj 2011

Vår Nellie 12 år, GRATTIS!!!!

Jaha då var ännu ett kalas avklarat och vår äldsta dotter Nellie har fyllt 12 år! Herregud vad tiden den går...känns helt overkligt att det idag Måndagen den 23 maj är 12 år sedan hon kom till världen...en pingstdag så liten som en fågelunge kändes det som...3005 g stor & 49 cm lång, ja det har hon ju växt till sig och mer där till om man säger som så, vår långa vackra dotter du är så vacker och fin!
Igår hade vi kalas här hemma, Nellie blev glad och nöjd med alla presenter, pengar och presentkort hon fick...Kul!
Det var full rulle hela dagen och när kvällen kom var vi så trötta allihopa...det tar minsann på krafterna att ha kalas med 15 personer...
När alla kört hem och vi satte oss i soffan för att titta lite på tv, så började det regna och åskan kom...det small lite grann sen försvann det lika fort som det kom, men regnet höll sig kvar ett bra tag innan det lugnade sig för att avta det också.
I natt har Viggo varit en aning orolig...tror det har varit lite magknip, han har haft svårt att komma till ro och inte sovit speciellt mycket, så jag känner mig aningen kraschad idag!
Det är tur jag har Stig hemma ännu som tar upp Nellie på morgonen till skolan och hjälper mig med Nova, för ska det fortsätta med vaken nätter så kommer det inte bli lätt för mig när jag är själv hemma efter Stig återgår till jobbet....

1 kommentar:

  1. Grattis Nellie på din 12 års dag tänk att tiden går så snabbt =)

    SvaraRadera