måndag 18 april 2011

Glad påsk!

Jaha då har man jobbat hela helgen, det är tufft nu...jag är totalt kvaddad i rygg och bäcken på kvällarna, men jag ska härda ut dom sista dagarna jag har kvar innan vila och bebis ankomst! Idag gick jag på 1 veckas ledighet med mina underbara barn...det ska bli så skönt, vädret ska ju dessutom vara sagolikt hela veckan så det är bara att ladda batterierna och njuta av att våren är kommen! I veckan ska jag och Marianne åka och fixa vagn till oss...det är hög tid för det känns det som. Det blir en syskonvagn från Baby travel...denna finns på Baby proffsen och alla jag har pratat med som har den säger dom varit supernöjda, så det blir jätte bra! Nu ska jag och Nova klä på oss, köra och köpa lite frukost till resten av familjen, så vi kan få ordning på det vi ska uträtta idag!
Stig åker och jobbar redan idag måndag (förmodligen för det är påsk i veckan) så det blir att fixa det mesta idag innan han beger sig.
Igår köpte jag påskägg till flickorna, jag fyllde dom med lite godis...Nellie fick även en ny mascara i sitt och Nova kunde jag inte komma på vad jag skulla lägga för sak till henne så det får jag fundera vidare på...
Nu är det dags att slå igen datorn, ta vara på denna underbart fina dag och njuta av min fantastiska familj!
Jag önskar nu alla en fantastisk påsk! Var rädda om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar