torsdag 23 juni 2011

Trevlig midsommar!


Jag passar på att skriva lite nu, för sen vet i gudarna när det blir nästa gång?! Datorn kommer vara med på semestern, men vet inte om tiden att blogga kommer finnas?!
Vi åker ju som sagt med husvagnen på söndag och innan dess ska det hinnas packas, tvättas, firas midsommar med underbara vänner! Vi blir några familjer med vuxna och våra respektive barn som kommer duka långbord, klä midsommarstång, äta och dricka gott och leka lite lekar i morgon...hoppas hoppas bara på att vädret håller i sig! Det ändrar sig från dag till dag när man går in och tittar...det visar inte lika på någon av sidorna man tittar på...jag har 3 olika sidor som jag kikar in på när jag tittar väder...SMHI, Klart.se, väder i iphonen...men som sagt ingen som visar lika...hahahaha!
Idag har jag varit på BVC med Viggo och han hade minsann gått upp 750 gram på 14 dagar och växt 1,5 cm...duktiga killen han börjar bli lite rundare nu, lite mer att ta i.
Igår var vi ute och lekte några timmar efter dagis...vi fikade bara lite när vi kom hem sen letade vi upp alla dom andra barnen här hemma på Södergården och hade nästan 3 timmar ute i det sköna vädret! När vi kom hem igen så stoppade jag Nova i badet, hon drack sin välling sen sov hon som en stock...och jag fick lite egentid framför tv:n...ljuvligt!
Nu ska jag plocka undan innan det är dags att hämta hem Nova från dagis...det är hennes sista dag på 5 veckor, för sen har hon också lite sommarlov innan det är dags att träffa dagis kompisarna igen i början på augusti! Härligt med sovmorgon för henne också...eller ja för oss alla om jag ska vara ärlig, hahahahha!

TREVLIG MIDSOMMAR ÖNSKAR JAG ALLA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar