fredag 17 juni 2011

Midsommar kläder...finns det att hitta?!


Sommaren är inte riktigt överens med mig....och säkert många andra, var tog den vägen?! Den lyser verkligen med sin frånvaro...fy vad tråkigt! Ska det bli en sådan kall och tråkig sommar 2011?!
Jag som hoppats på en varm, skön och alldeles underbar sommar....Jag fortsätter vänta och hoppas!
I kväll är vi bjudna till Stoby på grillat, mamma och pappa ville bjuda på mat innan alla familjer går på semester och försvinner på sina olika äventyr.
Vi ska på husvagns semester, mamma och pappa ska på bussresa till Rom (tror jag det blev) och Ande med familj åker 2 veckor till Turkiet...sen får vi se när det finns plats och utrymme för fler grillkvällar och mer mys för oss allihopa tillsammans!
Idag ska jag och barnen gå på stan (mellan regndropparna) med Caroline för att se om vi hittar lite roliga midsommarkläder på rean som pågår för fullt nu....det är en stor bristvara i min garderob med nya fina kläder eftersom jag varit gravid och inte brytt mig om att handla något nytt! Så nu får vi se om där är något som faller mig i smaken?!
Det är faktiskt prio 1 för mig idag att handla, sen får vi se vad vi hittar till barnen...
Vår lilla älskade lillebror vid namn Viggo Hansen har varit lite bökig dom sista nätterna, han håller gärna sin mamma vaken och har svårt att komma till ro, det är mycket knip, fisar och gnäll...stackars liten!
Jag vaknade med huvudvärk och brist på sömn i morse....jobbigt, men inte mycket att göra något åt...det vänder väl om några veckor/månader får vi hoppas!
Jag tror minsann jag får börja handla hem det vi ska ha med oss i husvagnen och börja tvätta, stryka kläder som ska packas med på semestern...det är hög tid nu, bara 1 vecka gott och väl kvar sen åker vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar