tisdag 14 juni 2011

Husvagns semester vecka 26-27

Nova har feber och har kräkt...vet inte vad som fattas henne?! Detta flög på henne natten mellan fredag och lördag, då hon spydde ner sig själv, sängen och allt annat kändes det som..tråkigt nu när det är sommar och lov...febern håller i sig men hon har inte kräkt mer.
Jag hoppas verkligen inte det smittar över till oss andra, för söndagen i midsommarhelgen åker vi iväg 14 dagar med husvagn så då vill vi alla vara friska!
Vår resa med husvagnen börjar på Öland någon natt där Annika, Roger, Ida och Hanna har bokat stuga för att träffa oss några dagar...kul! Sen bär det vidare längs med kusten och var vi hamnar vet vi ännu inte, men Västervik blir nog slut destinationen innan vi vänder hemåt igen...mysigt ska det bli att få komma iväg. Hoppas det fungerar bra med Nova och Viggo men det gör det säkert...vi har ju 3 duktiga barn (oftast)
Idag är det ingen rolig dag rent väder mässigt...har regnat i natt och i morse, så man vet inte om det kommer en skur till?! Känns som vi får bli inne och hitta på saker i stället...Nova är rättså hängig...fast jag har inte gett henne Ipren idag så får vi se vad det slutar med.
Har superångest över min vikt.....det går inte åt rätt håll om man säger som så....SUCK! Precis samma visa som när jag ammade Nova, sugen på godis, sugen på allt...stoppar i munnen hela tiden...det är inte kul detta! Jag kan inte sluta att tugga heller...f*n f*n f*n....
Efter sommaren är det ett MÅSTE att gå ner i vikt...jag kan inte se ut som en Heffaklump resten av livet, men nu när det är sommar så är det svårare att ta tag i det med grillning, god mat och allt annat gott som dukas fram! Jag SKA inte skjuta på det mer, jag lovar att ta tag i det...snart...väldigt snart....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar