måndag 20 juni 2011

Njuter av....


....tystnaden! Vad skönt det är när dom små barnen sover & jag bara hör ljudet från fläkten på datan, annars är det alldeles tyst här hemma...Så tyst så jag hade hört en nål falla till marken...mina öron vilar sig från annars det tjoiga och tjimmiga barnarösterna...underbart! TACK!
Det är inte mycket till egentid man har nu för tiden, vissa dagar är man faktiskt riktigt trött...för sömn är ju en stor bristvara just nu! Men jag står där i givakt till mina barn 24 timmar om dygnet och min tur att vila blir det också...fast senare i livet...
Denna veckan blir det till att tvätta, packa, handla med sig allt som ska med i husvagnen...för på söndag bär det av till Öland som är vårt första stopp på denna 2 veckors husvagns semester.
Annika, Roger, ida och Hanna har bokat stuga på Öland på samma camping som vi ska checka in på, på måndag den 27/6...så vi får några dagar tillsammans med dom innan vi åker vidare...kul!
I dag har det regnat, regnat och regnat från vi gick upp...kommer förmodligen inte bli bättre väder heller innan vi går och knyter oss i kväll...tråkdag med andra ord!
Nu är min vilopaus slut...tystnaden bröts av en liten prinsessa från sin spjälsäng som står och hojtar "mamma" och vill komma upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar