onsdag 2 februari 2011

Kampen är slut....

I morse när jag loggade in på min Facebook blev jag riktigt, riktigt ledsen...så ledsen så jag började gråta...jag läste att Delicia med barn har mist sin älskade man/pappa...Lars klarade inte att kämpa emot sin sjukdom längre, han fick sina nya organ men det hjälpte inte honom...
Nu har deras kamp slutat, den tog en ny vändning i går kväll när Lars somnade in för att resa vidare till änglarna!
Beklagar verkligen sorgen, vilket öde Delicia och barnen ställts inför...fast jag vet att dom rycker upp sig och fixar detta, det är en stark familj som stöttar varandra och går vidare tids nog!
Alla i familjen är nu återställda från maginfluensan, men nu har Nellie börjat hosta...hon har hostat hela natten, jag har lyssnat på henne...hört henne genom väggen hur jobbigt hon har haft det...stackars henne!
Just nu är jag i en liten down period...vill bara det ska bli vår, sommar, värme och ljus...framför allt ljuset saknar jag, det är så mörkt nu.
Jag längtar till lilleman är född så man kan börja se lite normal ut igen, så man kan vara lite mer rörlig och ta på sig sina vanliga kläder...det blir ju ingen beachbody 2011 i år precis, så den får vi kämpa på tills nästa sommar...
Nu ska jag försöka rycka upp mig och ta tag i detta lilla råttbo, som måste ses om...med både det ena och det andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar