fredag 18 februari 2011

Jag ska börja tradera....

Det känns att jag inte jobbat på ett tag, jag blir försoffad DIREKT!!! Jobba till helgen och sen är man på banan igen...
Nästa vecka är det sportlov, jag ska jobba en hel del så Nellie får vara så snäll och klara sig själv eftersom Stig också är borta.
Idag sov Nova länge, till 09.30 så jag spelade lite UNO på min iphone innan Linda Malmberg ringde...hon kommer till mig på måndag och det ska bli väldigt trevligt, för det var verkligen längesedan vi träffades!
Linda har börjat TRADERA och hon ska lära mig hur man gör så jag kan sälja av alla Novas kläder eftersom det blir en liten gosse denna gången...jag har varit alldeles för snäll med Nellies kläder dom har jag skänkt bort, men det kommer jag inte göra mer! Kan man tjäna en liten hacka är det bättre det än att inte få något alls...nu ska det göras affärer!
Jag försöker komma på hur man lägger över bilder från min Iphone till datorn, men jag vet f*n inte hur man gör och det gör mig så kokt i mitt huvud...jag brukar fixa det mesta men detta är en svår nöt att knäcka...jobbigt, för där är en hel del bilder jag skulle vilja lägga ut på bloggen....suck!!!!
Ska försöka komma på hur man gör, återkommer förhoppningsvis med många bilder sen...
Spagetti och köttfärssås blev det till middag för Nova idag (burkmat) och jag kan inte komma på vad jag ska äta...tråkigt med middagar...får se vad jag hittar att göra till mig när prinsessan har somnat!
När Nova har somnat ska jag gå igenom alla hennes kläder som jag lagt undan och som är för små för att solla ut det som bebisen kan ta över (inte mycket) + lägga det i storleks ordning så jag sen kan ta kort på det och lägga ut det på tradera när Linda kommer på måndag, ska bli mycket spännande!
Nu ska jag hänga tvätt, dammsuga av hemmet och tömma diskmaskinen...ja arbetslös är man inte ens på sina lediga dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar