fredag 11 februari 2011

Helg med fullspäckat schema!

Nu är vi inne på mitten av Februari och jag förstår inte var tiden tar vägen?!?! Dagarna, veckorna och månaderna tickar på...det går fort, snart är det vår och sommar igen...
Idag små regnar det, tråkigt väder...längtar till värmen ute...jag längtar så mycket, tills grödan spricker och allt blir grönt och skönt i vårt landskap. Snart Helle, snart är det värme igen!
Idag ska jag och Nova gå till Coop och handla, sen ska vi hem och städa lite innan vi ska cykla med Nellie hem till Betty som ska ha 5 tjejer från klassen på nattbesök hemma hos sig, kul! Nellie sa dom skulle sjunga Singstars, äta tacos, ligga i Bettys källare och snacka tjejsnack...SÅ himla mysigt! Nellie köpte en så fin present till Betty i går på Mixhuset, en försenad födelsedags present då hon fyllde år i januari, jag är övertygad om att Betty blir jätte glad!
Ian kommer till oss ikväll och ska sova hos oss hela helgen eftersom Virre jobbar natt och Johan är iväg...
Nellie är ju inte hemma ikväll så Ian får klara sig med mig och Nova + playstation, så blir det säkert jätte bra...mysigt, det var längesedan Ian var hos oss.
I morgon ska vi åka en sväng med mamma/mormor till Väla, mest för det ska hända något...det var riktigt längesedan jag var där och Nellie har velat titta på Gina tricot länge nu, så vi bestämde att vi tar det som en lördags utflykt med mamma/mormor...mysigt!
Caroline och Michell tar tåget till Stockholm och Ken idag och kommer hem på måndag igen, så vi ska vara hundvakt också i helgen till lilla Chippie...det är verkligen späckat schema denna helgen, men det är väl tur det händer saker så man inte helt försoffar sig!!!

TREVLIG HELG ALLA FINA VÄNNER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar