tisdag 4 januari 2011

Ultraljud!

Idag har vi varit på ultraljud, vi har fått se vår lilla fina skatt som gömmer sig inne i min mage...som buffar och bonkar och lever sitt eget lilla liv där inne...
Det är samma underbara känslomässiga sak varenda gång man är där...jag blir tårögd vid varje tillfälle, ljuvligt!
Allt såg bra ut av det barnmorskan kan se på detta ultraljudet, skönt...det var en livlig krabat med mycket rörelse i magen (vilket jag har känt de senaste 2 veckorna), bebisen ville tyvärr inte vända upp huvudet utan bestämde sig för att ligga i samma position fast barnmorskan försökte puffa på...så någon bra bild blev det tyvärr inte framifrån.
Stig var ju så ennaklämd att titta på könet även denna gången, och jag ska väl inte säga annat än att jag också var nyfiken....
Jag trodde knappt det var sant när hon efter sitt körande på magen med ultraljudssaken sa att där fanns en liten snopp...herregud det var minsann en liten pojke, det trodde jag ALDRIG!
Lyckan är total för oss i familjen, vi ska få en liten lillebror till våra underbara töser...snart är familjen komplett...rättare sagt runt den 4 Juni är vi en familj med en ny unik liten varelse att ta hand om...ljuvligt ska det bli och det blev ju ett stort plus att det faktiskt var en liten kille som bor i min mage....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar