onsdag 12 januari 2011

Iphone 4

Äntligen har mitt abonnemang löpt ut så det har blivit min tur att beställa en ny telefon...en alldeles egen Iphone 4!
Jag vet inte när jag får den för dom sa inne på Telenor att det kunde dröja upp till 4 veckor...suck, jag vill ju ha den nu!
Stig ligger i soffan med sin hela tiden, han är faktiskt lite tråkig med det....men snart kan jag kontra och plocka upp min också...(snacka om att man inte har tid för varandra....)
Jag har varit kluven vilken telefon jag skulle välja, Iphone eller Ericson Xperian...tycker Iphonen känns så stor + att jag är ett Ericson fan...men det blev faktiskt en iphone 4 ändå till slut eftersom alla säger den är bättre....(det får vi se det...)
Nu är det vardag igen, känns väldigt, väldigt skönt...jag älskar ju som sagt rutiner och struktur...Nova på dagis och Nellie tillbaka i skolan, underbart! Jag jobbar en hel del nu och Stig är typ aldrig hemma...jag ska jobba April ut hade jag tänkt, sen får jag vila mig innan det är dags...det är jag värd i 3 veckor, eller 4...datumet är ju 4 Juni nu så det kan bli allt från 3-5 veckor att njuta av innan det är dags att föda vår lillebror till världen!
Jag orkar faktiskt inte göra så mycket mer än det nödvändiga på dagarna (förrutom när jag jobbar), för jag har fått en oerhörd foglossning, framför allt på höger sida...vissa dagar gör det så ont att jag måste ta värktabletter för att härda ut...trist! Det skär som knivar ner i blygdbenet, aj aj aj...jag ska be om ett bälte på MVC nästa gång, för detta kommer inte att gå annars.
Idag ska jag köra och handa hem mat till vår mycket tomt gapande kyl och frys....vi hade faktiskt behövt åka till Citygross och fylla på ordentligt! Hmmmmmm....
Nu ska jag gå in och väcka lillFia som sover som en stock, men ska hon hinna äta lite frukost innan dagis vill det till sig att hon går upp...det är sjusovare till barn man har!
Duscha, klä sig, väcka Nova, äta, gå till dagis, handla och VILA står på schemat idag...skönt ska det bli innan båda barnen kommer hem igen och aktiviteterna är i full gång igen....

2 kommentarer:

  1. Hej Du !
    I phone 4 äR nog ett rätt val alla som jag känner som har köpt denna underverk är jätte nöjda , kul att se att ni skall få en liten kille . Sköt om dig kära du stor kram <3

    SvaraRadera
  2. Hej Snäckan!

    Tror också det blev rätt val av telefon, känns så :)
    Ja äntligen kommer killen vi alla väntat på...ska bli kul!
    Hoppas du mår bra med tanke på omständigheterna kring Lars....tänker på er alla i familjen <3
    STOR kram tillbaka....

    SvaraRadera