onsdag 4 januari 2012

2012 ett bra eller dåligt år?!?!

Januari börjar med tråkväder och storm...jag hoppas faktiskt det förblir grönt och slipper snön detta året, MEN det kommer väl som ett brev på posten i Februari eller Mars!
Pappas behandling med cellgift 2 dagar i veckan i x-antal veckor börjar snart, det känns tungt och jobbigt...men vi får finnas där och stötta i den mån vi kan.
Näringsdrycker skickas hem till honom så han går upp i vikt innan behandlingarna.
Dessa näringsdrycker som JAG suttit i nästan 6 år på Distansapoteket och registrerat på Orderberedningen till alla andra som är sjuka i diverse åkommor så dom måste ha sina drycker för att överleva sin sjukdom...nu är det min pappa som får dessa levererade hem till sig, det känns jätte konstigt.
Nyårsafton fick familjen äran att uppleva bröllopet mellan Jessica (en av mina äldsta bästa vänner) och hennes Henrik, det var sagolikt! Vilket bröllop!
Givetvis hann brudparet inte ens in i kyrkan innan jag brast i gråt och fick ta Viggos snuttefilt och torka min mascara med...det var helt sagolikt.
Grattis älskade Jessica och Henrik!
På tisdag börjar skola och dagis igen och det ska bli precis lika skönt som jag tyckte när barnen skulle ha lov några veckor! TACK! rutiner, rutiner, rutiner...ILOVE IT!


En trött pappa Stig & trött Viggo på nyårsnatten!




Jessica och Henrik nygifta utanför Hjärnarps kyrka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar