onsdag 7 december 2011

Över 10.000 besökare på mindre än 2 år!

Nu har jag nått 10.000 gränsen av besökare på min blogg....det är faktiskt lite kul att det faktiskt finns människor som tittar inom och läser lite grann av mitt liv (som jag tyvärr blivit sämre på att dela med mig av...)
Dagarna flyter på och snart är det luciafirande för Nova på dagis, ska bli kul att få titta på dom små glinen på tisdag.
Nova övar luciasånger för fullt här hemma varje dag och "tipp tapp" är en stor favorit...
Pappa är inne i Kristianstad titt som tätt nu, han ska snart påbörja sin behandling mot den elaka och fruktansvärt dumma cancern...usch och fy vad tråkigt det känns!
Jag ääääälskar er mina vackra barn, tack för ni finns i mitt liv....

2 kommentarer:

  1. Grattis till dina 10 000 besökare , hoppas att det är så bra det går att vara minns vår kaos förra året <3 Stora kramen och Kärlek & Ljus till hela er familj ...

    SvaraRadera
  2. Tack Delicia vännen...bara gud som vet hur detta kommer sluta!
    Ja det var kaos för er då, nu är det kaos för oss...
    STOR kram tillbaka & kärlek & ljus till dig & dina fina barn!
    <3

    SvaraRadera