fredag 11 maj 2012

Vår prins Viggo har fyllt 1 år, grattis!

1 helt år har gått sedan lillebror kom till världen, jag har så svårt att greppa om tiden...den springer iväg med stormsteg och det skrämmer faktiskt mig!
Igår firade vi en blond, blåögd liten spillevink på hans första årsdag...STORT GRATTIS VIGGO PÅ DIN 1 ÅRS DAG, VI ÄLSKAR DIG!
Pappa har åkt ner till Lund och strålbehandlas nu, dom upptäckte ytterligare en tumör som sitter i ljumsken på röntgen dom gjorde innan behandlingen, suck...suck...suck!
Mamma är med honom & dom bor på patienthotellet under tiden. Nästa vecka är det behandling 3 dagar sen vet vi inte mer....inte för att jag tror denna behandling gör speciellt stor nytta, känns som det är på för många ställen för att det över huvudtaget ska bli bra, tyvärr. Detta är bara en fördröjning på hela förloppet, för inte behöver man vara utbildad läkare för att förstå om man har tumörer och metastaser i matstrupe, lever, lunga och skelettet, samt i ljumsken så är det stenkört!
Dagarna rullar på med 3 underbara barn att ge sin kärlek till, 1 pappa och mamma att bekymra sig över, 1 jobb att sköta (som är skönt att få skingra sina tankar på...) 1 sambo att sakna som sällan är hemma. Ja detta var min lott i livet & jag drog kanske inte stjärnvinsten, MEN jag klagar inte det kunde varit värre!

2 kommentarer:

  1. Grattis till Viggo 1 år helt otroligt att det går så snabbt tiden har oxå själv lite svårt att greppa det. Kram till er <3

    SvaraRadera