tisdag 4 oktober 2011

Kanelbullensdag...mums vad gott.

Nu börjar vi krya på oss...Viggo hostar inte lika myket som han gjort tidigare och Nova är så gott som helt frisk igen...skönt.
Vi har försökt vara ute så mycket som möjligt nu när det varit så underbart väder, kanske hjälper till att tillfriskna fortare...vad vet jag? men skönt väder har det varit ute. Jag har ju börjat ut och gå en hel del, får se om det ger resultat på vågen...känns faktiskt redan så efter 4 veckor, jag har inte vägt mig på ett tag då vi inte äger någon våg...spännande! Jag kör med min Runkeeper på iphonen som visar sträcka, hur mycket kalorier man förbränner m.m.
Idag ska jag tvätta, städa och handla när Nova är på dagis, ett nödvändigt ont...fy farao som här ser ut.
Eftersom vi trodde det var kanelbullensdag i går köpte vi STORA goda bullar och fikade på, MEN tittar på nyheterna i morse där dom säger det är idag, ups...detta betyder ju att vi får fika på bullar idag också när Nova kommer hem från dagis...hahahahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar