onsdag 26 oktober 2011

Jag lever men inte mycket mer....

Har inte bloggat på länge, vill inte...orkar inte...ja hösten har greppat tag i mig precis så som den gör varje år....det suger fett! Ångest, ångest, ångest....
Det är så jobbigt, men jag måste gå upp varje morgon för mina barn...annars hade jag legat kvar och förmodligen blivit liggandes tills våren knackade på dörren!
Det är tungt nu framför allt oktober och november, varför vet jag inte?!
Idag har det varit lika mörkt ute från vi vaknade till nu när solen gått ner och kvällen kommer....suuuuuuuuck!
Till helgen ställs klockan om till vintertid, sen är det snabbt mörkt klockan 4 på eftermiddagen.
Jag bloggar från mobilen så vi får se hur bra eller inte detta blir....
Nellie och jag ska åka på SPA och Ullared helgen den 12-13/11 BARA vi utan småsyskon eller Stig, det ska bli underbart! Annika, Ida och Hanna ska också med, en riktig tjejhelg....mysigt det ska bli! Nellie och jag behöver vara bara vi också, hon glöms lite bort nu när Nova och Viggo tar sådan tid..
Jag ska försöka bättra mig här inne, jag VILL skriva men orken finna inte just nu helt enkelt!
Är SÅ tacksam att mina 3 underbara barn finns i min närhet varje dag! TACK för att ni finns...JAG ÄLSKAR ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar