torsdag 21 juli 2011

Den lilla lilla magen är stygg....

Förlåt, förlåt, förlåt...jag har inte haft varken tid eller ork att sätta mig och blogga!
Just nu är det lite kaotiskt i denna familj...Viggo har sådan magknip och är så ledsen...han håller sin stackars gamla 36 åriga mamma vid liv dygnet runt med ett väldigt fåtal sovande timmar...suck!
Jag kommer skylla mina rynkor under och runt ögonen på honom när han blir äldre, hahahaha!
Vi får se om detta blir bättre snart annars får jag ringa in till Barnakuten och be att få komma in så att en läkare får titta på honom.
Det enda lillebror går med på för att vara tyst är att hänga på min mage i sin Baby Björn eller att man bär honom och det är inte kul alltså! Han kan sova som en klubbad säl i famnen men vaknar banne mig varje gång man lägger honom ner...helt otroligt!
39,7 graders feber hade det lilla lilla magonda barnet i tisdags och då åkte vi till vårdcentralen där en läkare tittade på honom, men inget som såg ut att vara fel?! Fina trumhinnor, fin liten skrikig hals och mjuk mage...ja vad mer ska man titta på som läkare?! Bara att konstatera som alla läkare gör när man inte hittar något....VIRUS!!!!!
Nu håller vi alla tummar och tår att vår fina älskade lillebror ska få bli frisk igen...fri från feber och all magont!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar